دوره قانون جذب

آموزش قانون جذب

جامع ترین و کامل ترین پکیج آموزش قانون جذب که شما را به تمام آرزوهایتان می رساند.

این پکیج شامل: 51 فایل صوتی

مدرس : کوین ترودو

نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید

مهم نیست که رویای شما چقدر بزرگ است !

هر رویای بزرگی که داشته باشید با استفاده از آموزش های این پکیج آنها را محقق می کنید.

می خواهم هر کسی این پکیج را تهیه می کند به چنان قدرتی دست پیدا کند که بفهمد ریشه تمام مشکلات و کاستی های زندگیش کجاست و چطور آن را برای همیشه حل کند.

شما خوشبخت ترین انسان خواهید بود اگر این آموزش ها را بلد باشید.

دوره قانون جذب

قیمت دوره: 1,450,000 هزار تومان

 
این دوره قانون جذب نقطه پایان تمام جستجوی شماست !

جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

قانون جذب یکی از مهم ترین قوانین جهان هستی می باشد, که در حال حاضر افراد زیادی با قانون جذب آشنا هستند . اما طریقه استفاده از این که چطور با این قانون به خواسته و هدفی که دارند برسند را نمی دانند.

قانون جذب پایه و اساس همه چیز در زندگیتان است .

چرا با اینکه سخت تلاش می کنید به اهداف خواسته هایتان نمی رسید؟

هر خواسته ای داشته باشید کاملا قابل تحقق است فقط کافی است این 51 قدمی که به شما می گوییم را در راستای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان بردارید …

من محمد جانبلاغی دو سال بر روی بیش از 100 چهره موفق ایرانی و خارجی تحقیق کردم و بیش از 100 کتاب، سمینار و کارگاه های مطرح و پرفروش حوزه موفقیت و ثروت‌آفرینی را به منظور یافتن یک الگو یک مسیر و یک راهکار برای تحقق رویاهای بزرگ مطالعه کردم.

این فایل نتیجه تمام تحقیقات ماست که راهنمای شما خواهد بود.

هر رویای بزرگی در زندگی داشته باشید محقق می شود اگر این رازهای که کشف کرده‌ایم را بدانید…

غیرممکن است این رازها را بدانید و به تمام خواسته ها و آرزوهایتان نرسید

هرآنچه که رویای شما باشد با استفاده از آموزش های این پکیج، رویای شما تبدیل به واقعیت می شود.

شاید رویای شما خرید یک اتومبیل گرانقیمت, خرید خانه یا اینکه رویای شما موفقیت در کنکور, جذب سلامتی, عشق و.. باشد.این آموزش برای هر رویای بزرگی که داشته باشید به طرز عجیبی جواب می دهد !

تمام اتفاقات زندگی شما دقیقا بازتاب کاملی از باورها و فرکانس های شماست. سیستم جهان به گونه ای خلق شده که به فرکانس های شما پاسخ می دهد. جهانی که در آن زندگی می کنید، جهانی مبتنی بر مدار و فرکانس است.

بر عکس تمام موجودات این سیاره که بر طبق یک برنامه از پیش تعیین شده بنام غریزه، عمل می کنند و قدرتی برای تغییر شرایط شان ندارند، شما به عنوان یک خالق وارد جهانی قانونمند شده اید که به شما این امکان را می دهد تا با تغییر باورهای بنیادین و فرکانس هایتان، زندگی خود را به شیوه شخصی و دلخواه خود خلق کنید.

این قوانین هرگز برعکس عمل نمی کند. خواه آن را باور داشته باشی، خواه باور نداشته باشی!

در این دوره یاد می گیرید که جهان فقط زبان فرکانس را می شناسد، به فرکانس های شما واکنش نشان می دهد و شما را در مداری هم جنس با فرکانس های تان قرار می دهد.

چرا با تهیه این پکیج قانون جذب زندگی برای شما رویایی می شود؟

زیرا شناخت این قوانین به ما امید می دهد، اگر از وضعیتی که با باورهای مان برای خود ساخته ایم رضایت نداریم، می توانیم با تغییر فرکانس ها و تغییر باورهای مان، از هر وضعیتی که داریم به سوی وضعیتی که می خواهیم، حرکت کنیم.

می خواهم به شما بگویم نمی‌توانی هیچ بهانه‌ای برای موفق نشدن داشته باشی و با استفاده از آموزش های این پکیج می‌توانی هر وضعیتی را تغییر دهی.

هر فردی با هر دین، مذهب و عقیده‌ای که قصد دارد کنترلِ تمامِ جوانب زندگی‌اش را در دست داشته باشد و در یک کلام، خواهان تجربه آرامشِ حقیقی است، لازم است از این دوره استفاده کند.

فقط با تکرار آموزش های این دوره، می‌توانید هر بار به نتایج بیشتر و بزرگتری برسید. زیرا آموزش های این دوره، دقیقاً همان ورودی های مناسبی است که باید ذهن شما با آن احاطه و تغذیه شود تا باورهای قدرتمند کننده جدیدتان، تقویت گردد.

اکثر انسان ها نمی توانند باور کنند تک تک آن بیماری ها، طلبکارها، خانه به دوشی ها، جر و بحث های همیشگی، بیکاری ها، اقساط تمام نشدنی و… که کنترل را از دست آنها خارج نموده، به وسیله باورهای خودشان خلق شده است.

زیرا ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا آنها را متقاعد کند که چیزی در دست آنها نیست و قدرتی برای تغییر چیزی در زندگی شان ندارند.

ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا همه چیز را شانسی و اتفاقی جلوه دهد و آنها را به این نتیجه برساند که همه چیز توسط دلار، دولت، سیاست و عواملی خارج از اراده آنها کنترل می شود.

وقتی در مسیر آموزش های این پکیج قرار می گیرید، نتیجه این آموزش ها خود را به شکل های مانند:

شغل پردرآمدتر، ایده های جدیدتر، مشتری های بیشتر، نعمت و سلامتی بیشتر، رابطه ای عاشقانه تر آشکار می سازد.

دوره قانون جذب

هر آنچه که می خواهید، می توانید آن را با استفاده از این پکیج قانون جذب به دست آورید.

اگر خواسته ات تغییر و بهبود اوضاع مالی است، قانون این است که:

تا زمانی باورهای بنیادین شما درباره ثروت تغییر نکند، تغییر شغل، افزایش ساعات کار، تغییر محل کار، گرفتن یک مدرک دیگر یا یک گرفتن یک وامِ دیگر، هرگز قادر به تغییر یا بهبود اوضاع مالی نیست.

بنابراین‌، مهم نیست چه شغلی داری‌، کجا زندگی می‌کنی‌، چند سال داری‌، با چه موانع و محدودیت‌هایی قرار گرفته‌ است. زیرا قانون جهان این است که‌: شرایط و نتایج شما تغییر می‌کند وقتی‌، شخصیت شما و نگرش شما از اساس و بنیان درباره ثروت، سلامتی، روابط و… تغییر می‌کند.

به شما می گویم که نگران هزینه کردن برای تغییر باورهایت نباش. نگران هزینه کردن برای آموزش خودت نباش زیرا این بزرگترین سرمایه گذاری زندگی ات خواهد بود.

اگر الان این هزینه را نکنی، مجبوری هزینه‌های گزافی برای اتفاقاتی در زندگی‌تان بپردازید که حاصل همین باورهای محدود کننده است.

از ورشکستگی‌هایی که ممکن است دچارشان شوید تا ییماری، اجاره خانه، پرداخت اقساط وام یا پول نزولی که تمامی ندارد، پرداخت هزینه دادگاه خانواده، تعمیر ماشین و هزاران موضوع دیگری هزینه می شود که نتیجه اش فقط برای تو احساسِ بدِ بیشتری است.

سرمایه گذای روی خودت و تغییر باورهایت، همواره شما را در مسیر درست می‌برد… فارغ از آنکه اوضاع اقتصادی مملکت خوب باشد یا بد… تحریم باشد یا نباشد… رکود باشد یا نباشد…

فاصله الانِ شما با فردی که می‌توانید باشد، فقط و فقط در جدی گرفتن تغییر بنیادین باورهایت و هزینه کردن برای این تغییر است.

به جرات می توانم به شما بگویم که با تهیه این محصول زندگی شما به دو قسمت تبدیل میشه. یک قسمت قبل از تهیه این دوره و یک قسمت بعد از تهیه این دوره.

اگر واقعا نتیجه براتون مهم است و تصمیم گرفتید برای زندگی اتان که موفق شوید حتما اولویت اولتون را بذارید برای تهیه این محصول و استفاده از آموزش های این دوره.

اگر الان در هر کجا و هر شرایطی که هستید و می خواهید به تمام آرزوهایتان برسید این دوره تمام آن چیزی هست که تو نیاز داری.

من هرکاری کردم نمی تونم به آرزوها برسم، آیا این محصول برایم مناسب است؟

صد در صد! شما فقط کمی بی‌راهه رفته‌اید و از مسیر خارج شده‌اید، وگرنه شاید هنوز هم از بقیه جلوتر باشید. فقط کافی است تا کمی روش‌تان را تغییر دهید تا دوباره در مسیر درست قرار بگیرید.

ما در این دوره همسفر شما هم خواهیم بود، پس نگران نباشید.

بهترین روانشناس اگر هیمن آلان این پکیج قانون جذب را تهیه کنید دیگر نیازی به خرید هیچ دوره یا محصول آموزشی جهت رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوهایتان ازجمله ثروت، سلامتی، عشق و ازدواج و… نخواهید داشت.

دوره قانون جذب بعد از خرید این دوره بلافاصله لینک دانلود فایل ها برای شما نمایش داده می شود و در پنل سایت هم قرار خواهد گرفت.

قیمت دوره: 1,450,000 هزار تومان

دوره جذب, آموزش قانون جذب, آموزش جذب, دوره قانون جذب, آموزش قانون جذب ثروت, آموزش قانون جذب صوتی, دوره قانون جذب کوین ترودو, بهترین استاد قانون جذب در ایران, بهترین دوره قانون جذب, دوره جامع قانون جذب

منابع

https://thelawofattraction.com/7-secrets-of-the-law-of-attraction-you-should-tell-your-child/
https://jackcanfield.com/blog/using-the-law-of-attraction/
https://subconsciousservant.com/how-to-learn-the-law-of-attraction-step-by-step/
https://truelawofattraction.com/law-of-attraction/teaching-the-law-of-attraction
https://thejoywithin.org/the-law-of-attraction/top-10-teachers
https://wealthygorilla.com/4-important-lessons-law-of-attraction/

4.9/5 - (19 امتیاز)