۵ تکنیک برای ثروتمند شدن

میلیونرها هم مثل سایر انسان ها “باورهای مخصوص خودشان” را برای ثروتمند شدن دارند. اما آیا می توان در بین آن ها نکات مشترک ثروتمند شدن شان را یافت؟ مثل عادات مشابهی که الگوی زندگی شان باشد؟

اصولا این میلیونرها که به افراد خودساخته شهره اند، چگونه انسان هایی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟

برای بالا بردن معیارها باید ابتدا کلام‌تان را تغییر دهید و عبارت‌های جادویی را در کلام به کار برید.

به خودتان بگویید من ثروتمندم، من قدرتمند هستم. از افعال زمان حال استفاده کنید. از تفکرات غلط گذشته که می‌گفتند پول فساد می‌آورد دوری کنید.

حالا چند راز برای ثروتمند شدن را آشکار می کنیم: 

راز اول ثروتمند شدن بسیار ساده است

یعنی قدرت اندیشه مثبت . اگر ۱۷ ثانیه برای رسیدن به آرمانی تمرکز کنید به آنچه می خواهید خواهید رسید. البته برای رسیدن به این ۱۷ ثانیه باید ۷۰ ثانیه تمرکز را ادامه داد.

راز دوم برای ثروتمند شدن ساده تر از راز اول است.

در اینجا باید کمی نقش بازی کنید.یعنی حرکات و رفتارتان مانند ثروتمندان باشد.ظاهرتان را تغییر دهید.

محکم ، قدرتمند و با نشاط راه بروید. تیپ بزنید وخلاق باشید . ضمیر ناخود آگاه شما نمی تواند واقعیت را از غیر واقعیت تفکیک کند به او بگویید من ثروتمند هستم باور می کند.

راز سوم ثروتمند شدن یا بهترین باشید و یا اولین .

برای دست یافتن به این راز ابتدا نیاز جامعه خودتان را بیابید و بکوشید به بهترین شکل و ایجاد شغلی مناسب این نیازها را برآورده کنید.همیشه برای یافتن بهترین و اولین ها جایتان را با افرادی که نیازمند سرویس های شغلی هستند عوض کنید. مطمئن باشید شاگرد اول های جامعه هیچگاه شاگرد اول های مدارس نبوده اند.

راز چهارم ثروتمند شدن بالا بردن هوش هیجانی است

سعی کنید مهارت های ارتباطی تان را بالا ببرید.هنر تاثیر گذاری را یاد بگیرید. هنر گوش کردن نیز در افزایش هوش هیجانی شما نقش بسزایی دارد.

راز پنجم و مهم ثروتمند شدن ایمان به خدا است.

این قدرت بسیار مهم است.به قدرت جادویی ایمان اعتقاد داشته باشید. روزی صد بار بگویید “ایاک نعبدو وایاک نستعین” و تاثیر شگفت آور آن را ببینید.خواهید دید که درهای مهر و محبت خداوند چگونه به روی شما باز می شود.

برنامه ها را که روی کاغذ نوشتید لازم است که روزی دو بار این برنامه را با صدای بلند بخوانید.

یک بار صبح ها پس از بیدار شدن و یک بار شامگاهان و پیش از رفتن به بستر. خواندن برنامه در صبح ها یادآور گام ها و اقداماتی است که برای خود تعیین کرده اید و شب ها جمع بست همه آن چیزهایی است که در طول روز به دست آورده اید.

دوستدارتان محمد جانبلاغی

3.7/5 - (28 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.