باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

تجربه متفاوت ترین جلسات مشاوره    شرکت در جلسات کوچینگ    خرید پکیج ویژه قدرت ذهن

باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات به نام خدای بخشنده و مهربان

شناسایی مهم ترین باورهای اشتباه که در فروش و بازاریابی محصولات  وجود دارد.

اولین باور اشتباه : معروفیت بسیار مهم است!

خیلی‌ها فکر می‌کنند باید معروف باشند تا خوب بفروشند ولی این‌طور نیست.

بسیاری از افراد معروف در فروش محصولات آموزشی خود موفق نیستند. موضوع اصلی معروفیت نیست بلکه برگزاری کمپین‌های بازاریابی موفق است.

تعریف کمپین بازاریابی این است: سلسله‌ای از عملیات بازاریابی برای رسیدن به یک هدف خاص. ما هفت تا ده بار عملیات خاصی را انجام می‌دهیم تا به یک فروش خاص برسیم.

 سال‌های فعالیت مهم است!
شاید فکر کنید: من تازه‌کار هستم، چرا کسی باید بیاید و از من خرید کند. در جلسات کوچینگ و آموزش های فروش یاد می گیرید سال‌های فعالیت مهم نیست، نتایج مهم است!

مهم این است که مردم ببینند ما خودمان چه نتایجی کسب کرده‌ایم و دیگران را به چه نتایجی رسانده‌ایم.

به جای تاکید بر مدارک تحصیلی و لوح‌های تقدیر کافی است نشان دهیم چه نتایجی برای مشتری کسب خواهیم کرد. پس نتایج مهم هستند و نه سال‌های فعالیت یا رزومه‌های کلیشه‌ای!

 با قیمت‌های ارزان‌تر موفق خواهیم شد!

اشتباه دیگر که در فروش و بازاریابی محصولات وجود دارد این است که فکر می‌کنیم اگر قیمت محصولاتشان کم باشد مردم بیشتر می‌خرند. به هیچ‌ وجه ‌چنین نیست.

قیمت کم‌تر در خیلی از موارد کار ما را از بین می‌برد و مشتری‌ها را کم‌تر می‌کند. ما باید توجیه قیمت قوی‌تری داشته باشیم.

اگر محصولات را به خوبی توجیه قیمت کنید می‌توانید خیلی بیشتر بفروشید. افرادی که از دیگران پول قرض می‌کنند تا بتوانند یک گوشی گران‌قیمت بخرند، حتما خرید آن گوشی موبایل برایشان آنقدر توجی داشته که برای خریدش پول قرض کرده‌اند.

تخصص بالا ضروری است!

لازم نیست در زمینه‌ای که می‌خواهیم آموزش بدهیم تخصص خیلی بالایی داشته باشیم!

به جای آن می‌توانیم مخاطبان را درست انتخاب کنیم. یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار در زمینه کامپیوتر کتابی است که به آموزشی بدیهیات کامپیوتر می‌پردازد.

در درس اول می‌آموزید چگونه کامپیوتر را روشن کنید. در درس‌های انتهایی روش کپی کردن فایل‌ها را می‌آموزید. این کتاب بیش از ۱۰۰۰۰۰ نسخه فروش داشته است!

احتمالا شما هم می‌توانستید چنین کتابی بنویسید. موضوع آن است که این کتاب به افرادی فروخته می‌شود که هیچ آشنایی با کامپیوتر ندارند.

مسلم است این کتاب را نمی‌توان به مهندسان کامپیوتر فروخت ولی بازار هدفی وجود دارد که با خوشحالی حاضر است پول بپردازد و این کتاب را بخرد.

کامل‌ترین دوره آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ای توسط محمد جانبلاغی هم اکنون می توانید ثبت نام و شرکت کنید…


باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات  آیا این مطالب جدید را هم مطالعه کرده اید؟ باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

۷ قانون فروش موفق

چطور فروش محصولاتم را بیشتر کنم؟


باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولاتمنبع: سایت رسمی محمد جانبلاغی
باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات در پناه حق باشید.
باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات محمد جانبلاغی// انسان‌ می‌تواند افکار و تجارب و دانش خود را با سایر انسان‌ها سهیم شود. انسان علیرغم عمر کوتاهش، می‌تواند از گنجینه‌ی دانش و تجارب و دستاوردهای تمام تاریخ بشر استفاده کند. همین موضوع جایگاه بشر را ممتاز نموده. مردم و ملت‌هایی که اهمیت آموزش را دریافته و به خوبی از قدرت آموزش استفاده می‌کنند، اوج می‌گیرند. و بقیه..... از شما که آرزومند پیشرفت خود و خانواده‌تان هستید دعوت می‌کنم از آموزش‌های بی‌نظیری که برایتان تدارک دیده‌ام استفاده فرمایید. سایت را واکاوی فرمایید، به منوها و زیر منوها مراجعه فرموده، و بهترین آموزش‌ها را انتخاب و استفاده نمایید.

با آموزش‌های محمد جانبلاغی،... بیاموزید آنچه را در هیچ مدرسه و دانشگاهی به شما نمی‌آموزند.


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.