باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱ خرداد ۱۳۹۹ | بدون دیدگاهبدون دیدگاه | موضوعات سایتمقالات بازاریابی و فروش | بازدید سایت تا کنون 2297 نفر این مطلب را خوانده اند.


شناسایی مهم ترین باورهای اشتباه که در فروش و بازاریابی محصولات وجود دارد.

اولین باور اشتباه : معروفیت بسیار مهم است!

خیلی‌ها فکر می‌کنند باید معروف باشند تا خوب بفروشند ولی این‌طور نیست.

بسیاری از افراد معروف در فروش محصولات آموزشی خود موفق نیستند. موضوع اصلی معروفیت نیست بلکه برگزاری کمپین‌های بازاریابی موفق است.

تعریف کمپین بازاریابی این است: سلسله‌ای از عملیات بازاریابی برای رسیدن به یک هدف خاص. ما هفت تا ده بار عملیات خاصی را انجام می‌دهیم تا به یک فروش خاص برسیم.

سال‌های فعالیت مهم است!
شاید فکر کنید: من تازه‌کار هستم، چرا کسی باید بیاید و از من خرید کند. در جلسات کوچینگ و آموزش های فروش یاد می گیرید سال‌های فعالیت مهم نیست، نتایج مهم است!

مهم این است که مردم ببینند ما خودمان چه نتایجی کسب کرده‌ایم و دیگران را به چه نتایجی رسانده‌ایم.

به جای تاکید بر مدارک تحصیلی و لوح‌های تقدیر کافی است نشان دهیم چه نتایجی برای مشتری کسب خواهیم کرد. پس نتایج مهم هستند و نه سال‌های فعالیت یا رزومه‌های کلیشه‌ای!

با قیمت‌های ارزان‌تر موفق خواهیم شد!

اشتباه دیگر که در فروش و بازاریابی محصولات وجود دارد این است که فکر می‌کنیم اگر قیمت محصولاتشان کم باشد مردم بیشتر می‌خرند. به هیچ‌ وجه ‌چنین نیست.

قیمت کم‌تر در خیلی از موارد کار ما را از بین می‌برد و مشتری‌ها را کم‌تر می‌کند. ما باید توجیه قیمت قوی‌تری داشته باشیم.

اگر محصولات را به خوبی توجیه قیمت کنید می‌توانید خیلی بیشتر بفروشید. افرادی که از دیگران پول قرض می‌کنند تا بتوانند یک گوشی گران‌قیمت بخرند، حتما خرید آن گوشی موبایل برایشان آنقدر توجی داشته که برای خریدش پول قرض کرده‌اند.

تخصص بالا ضروری است!

لازم نیست در زمینه‌ای که می‌خواهیم آموزش بدهیم تخصص خیلی بالایی داشته باشیم!

به جای آن می‌توانیم مخاطبان را درست انتخاب کنیم. یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار در زمینه کامپیوتر کتابی است که به آموزشی بدیهیات کامپیوتر می‌پردازد.

در درس اول می‌آموزید چگونه کامپیوتر را روشن کنید. در درس‌های انتهایی روش کپی کردن فایل‌ها را می‌آموزید. این کتاب بیش از ۱۰۰۰۰۰ نسخه فروش داشته است!

احتمالا شما هم می‌توانستید چنین کتابی بنویسید. موضوع آن است که این کتاب به افرادی فروخته می‌شود که هیچ آشنایی با کامپیوتر ندارند.

مسلم است این کتاب را نمی‌توان به مهندسان کامپیوتر فروخت ولی بازار هدفی وجود دارد که با خوشحالی حاضر است پول بپردازد و این کتاب را بخرد.

کامل‌ترین دوره آموزشی فروش و بازاریابی حرفه ایتوسط محمد جانبلاغی هم اکنون می توانید ثبت نام و شرکت کنید…



کامل ترین دوره رسیدن به تمام آرزوها

به جرات می توانم به شما بگویمکه با تهیه این محصول زندگی شما به دو قسمت تبدیل میشه. یک قسمت قبل از تهیه این دوره و یک قسمت بعد از تهیه این دوره.
اگر واقعا نتیجه براتون مهم است و تصمیم گرفتید برای زندگی اتان که موفق شوید حتما اولویت اولتون را بذارید برای تهیه این محصول و استفاده از آموزش های این دوره.
اگر الان در هر کجا و هر شرایطی که هستید و می خواهید به استقلال مالی برسید این دوره تمام آن چیزی هست که تو نیاز داری.
یعنی اصلا فکر نکن که این دوره را که تهیه کردید, وقت میذارید و آموزش هایش را دارید می بینید, اصلا فکر نکن که دیگه از کارهای دیگه ات زدی.

تو باید برای رسیدن به موفقیتت زمان بذاری.

و من از تو می خواهم که فقط روزی حداقل یک ساعت به این آموزش ها گوش بدید و تمام نکاتی که گفته شده را مو به مو اجرا کنید تا روز اتمام دوره.
و دومین چیزی که من ازت می خوام اینه که هرچی کتاب و مطالب دیگه در این مورد خوندید را بذاری کنار و با یک ذهن خالی و آماده به این آموزش ها گوش بدید.
این دوره برای افراد عمل گراست. افرادی که تصمیم جدی برای موفقیتشان گرفته اند و می خواهند زندگی اشان را بهتر کنند.
باید به خودت تعهد جدی بدی که از همین حالا روئیاهایت را خلق کنی. تعهد بدی که این آموزش ها را جدی پیگری کنی اگر دنبال نتیجه ای.
نتیجه یعنی اینکه تو یک ذهنیت درست داشته باشید, مسیرت را پیدا کنی, قدم های اولت را برداری و شروع کنی به درآمد تا رسیدن به زندگی دلخواهت.!

قیمت دوره: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پرمخاطب ترین دوره سرنوشت ساز. در هفته گذشته ۸۵ نفر این دوره را جهت رسیدن به تمام آرزوهایشانتهیه کرده اند.
پس منتظر چی هستی؟ همین الان می خواهم این دوره را تهیه کنم توضیخات بیشتری درباره این دوره


باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  باورهای اشتباه در فروش و بازاریابی محصولات

جدیدترین تکنیک های روانشناسی برای افزایش فروش و مشتری‌


۱۳ تکنیک مهم در فروش


دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه ها فقط برای عزیزانی که عضو سایت هستند امکان پذیر است.پیوستن به جمع دوستان ما در سایت