برخورد با اعتراضات مشتری هنگام خرید

سایت محمد جانبلاغی ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | نظرات سایت بدون دیدگاه | موضوعات سایت مقالات بازاریابی و فروش | بازدید سایت تا کنون 3255 نفر این مطلب را خوانده اند.


برخورد با اعتراضات مشتری هنگام خرید | آیا لازم است به اعتراض خرید نداریم اصرار نفرمایید توجه کنیم؟

ممکن است من اهمیتی ندهم، ولی درمجموع بستگی به این دارد که شما چه محصولی را عرضه می‌کنید و می‌فروشید.

دیل این اعتراض افراد روی سخن شرکت ها و مراکز تجاری با فروشنده هایی است که برای کمک به خیریه ها شکلات و آبنبات می‌فروشند یا کسانی که برای فروش عطرها و نقاشی های گمنام به هردری می‌زنند؛ اگر محصول شما نیازی را در خریدار برطرف کند نباید به این اعتراض اهمیت دهید

جالب است خیلی ازشرکتها تمایلی نشان نمیدهند که پاسخگوی فروشندگان شرکتهای دیگر باشند، ولی از بازاریاب‌های خود می‌خواهند که سراغ همه شرکتها بروند حتی آن هایی که به نظر نمی‌آید خریدار محصولاتشان باشند.

هروقت با چنین علامتی روبه رو شدید فقط با احتیاط عمل کنید اگر محصول با ارزش و مناسب خریدار را برای فروش دارید و برخوردتان نیز خوب و مناسب است، هیچ کس شما را دست کم نخواهد گرفت و به همه حرفهایتان گوش میکنند. و با خود می‌ گویند معلوم است یکی از آن فروشنده‌های حرفه‌ای است.

پاسخ نهایی:

توجه کنید حتی اگر هم از مراجعه شما ناراحت شدند چه کاری خواهند کرد؟ممکن است پلیس خبرکنند؟

آیا به شما می‌گویند ازهمین راهی که آمدی برگرد؟ ممکن است به شما بگویند مگرسواد نداری این تابلو را بخوانی؟

درجواب بگویید چرا سواد دارم و خواندم، ولی فکرنکردم منظور شما فروشنده هایی باشد که محصول نابی برای ارائه آورده اند!

باید با جمله‌تان آن‌ها را متوجه کنید که محصول و خدمات شما ارزش بالایی دارد و نباید شما را با بقیه فروشنده ها یکسان بداند.

دوستدارتان محمد جانبلاغی



طراحی سایت  دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  ارسال نظر


طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات


۷ قانون فروش موفق


کوتاه‌ترین دستورالعملی که زندگی‌تان را متحول می‌کند


هدف چیست و چگونه هدف گذاری کنیم؟


دیدگاهتان را بنویسید