بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

۲۹ مهر ۱۳۹۸ | بدون دیدگاه | مقالات بازاریابی و فروش | شما هم یکی از 1877 نفری هستید که این مطلب را می خواند.

بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد به نام خدای بخشنده و مهربان

اگر امکانش برای شما وجود دارد، بگذارید مشتری طعم محصول یا خدمات شما را بچشد!

وقتی محصول A شما در دستتان است، مشتری حس چندان خوبی نسبت به محصول A ندارد. اما وقتی آن را به مدت محدود استفاده می کند، محصول فقط A نامیده نمی شود. بلکه محصول A آن مشتری است!

از طرف دیگر به خاطر اینکه شما به محصول خود اعتقاد دارید، حس خوبی را به مشتری منقل می کنید.

اگر هم با توجه به نوع محصول یا خدمت تان امکان این کار وجود ندارد، به مشتری این امکان را بدهید تا محصول شما را در مکان یکی از مشتریان قدیمی شما ببیند و از اون در مورد محصول یا خدمات شما سوال کند.

با جرات کامل لیست چند مشتری خود را به او بدهید. به نظر من حتی گهگاهی لازم است تا اصرار کنید که با مشتریان قبلی شما صحبت کند و نظر ایشان را در مورد خدمات شما بپرسد.

این شیوه ی برخورد، خیال مشتری را در مورد محصولات و خدمات شما راحت می کند.


بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد  آیا این مطالب جدید را هم مطالعه کرده اید؟ بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

۷ تکنیک بازاریابی با اینستاگرام

۵ دلیل کم بودن فروش سایت


بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشدمنبع: سایت رسمی محمد جانبلاغی
بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد در پناه حق باشید.

محصولات پیشنهادی ما برای شما که همین الان می توانید تهیه کنید

جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

پاسخی بگذارید

کاربر گرامی برای ثبت نظر لطفا ثبت نام کنید. ارسال دیدگاه‌ها، فقط برای دوستانی که عضو سایت هستند‌، امکان‌پذیر است..

  ورود به سایت | اگر عضو سایت نیستید از اینجا ثبت نام کنید