بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | بدون دیدگاه | مقالات بازاریابی و فروش | تا کنون 2134 نفر این مطلب را خوانده اند.

بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد به نام خدای بخشنده و مهربان

اگر امکانش برای شما وجود دارد، بگذارید مشتری طعم محصول یا خدمات شما را بچشد!

وقتی محصول A شما در دستتان است، مشتری حس چندان خوبی نسبت به محصول A ندارد. اما وقتی آن را به مدت محدود استفاده می کند، محصول فقط A نامیده نمی شود. بلکه محصول A آن مشتری است!

از طرف دیگر به خاطر اینکه شما به محصول خود اعتقاد دارید، حس خوبی را به مشتری منقل می کنید.

اگر هم با توجه به نوع محصول یا خدمت تان امکان این کار وجود ندارد، به مشتری این امکان را بدهید تا محصول شما را در مکان یکی از مشتریان قدیمی شما ببیند و از اون در مورد محصول یا خدمات شما سوال کند.

با جرات کامل لیست چند مشتری خود را به او بدهید. به نظر من حتی گهگاهی لازم است تا اصرار کنید که با مشتریان قبلی شما صحبت کند و نظر ایشان را در مورد خدمات شما بپرسد.

این شیوه ی برخورد، خیال مشتری را در مورد محصولات و خدمات شما راحت می کند.


بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد  دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد

ثبت نام در دوره پرطرفدار کوچینگ موفقیت و جذب ثروت

تبلیغ‌ نویسی صفحه محصول سایت

آموزش تکنیک های فروش و بازاریابی تلفنی موفق


بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشدمنبع: سایت رسمی محمد جانبلاغی
بگذارید مشتری طعم محصول شما را بچشد در پناه حق باشید.

محصولات پیشنهادی ما برای شما که همین الان می توانید تهیه کنید

جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

شما در این باره چه نظری دارید؟