



ترفند بازاریابی عصبی برای افزایش فروش
این مورد بیشتر برای فروشگاهها قابل استفاده است. البته از همین ایده میتوان در وبسایت نیز استفاده کرد.
افرادی که به فروشگاههای بزرگ مراجعه میکنند به دنبال خرید بیش از یک محصول هستند.
کاربرد تکنیک و ترفند بازاریابی عصبی برای افزایش فروش
خرید از فروشگاههای بزرگ
بررسی ما نشان میدهد وقتی مردم وارد فروشگاه میشوند در چند دقیقه اول مقاومت زیادی در برابر خرید دارند. آنها بلافاصله به محض ورود به فروشگاه خرید را آغاز نمیکنند.
اغلب اولین خرید، سختترین خرید است. وقتی اولین محصول در سبد قرار گرفت، محصولات بعدی بسیار راحتتر در سبد قرار میگیرد. ملاحظه جالب دیگر آن بود که خریداران در چند دقیقه اول با دقت اطلاعات روی محصول را میخوانند و به قیمتها توجه زیادی نشان میدهند و با سختگیری زیاد کالاها را انتخاب میکنند.
ولی هرچه زمان حضور در فروشگاه بیشتر میشود و به پایان خرید نزدیکتر میشوند این سختگیری کمتر میشود.
اغلب کسانی که یک ساعت در فروشگاه بودند قیمت اولین محصولی که برداشته بودند را به خاطر داشتند ولی قیمت آخرین کالاها را به یاد نداشتند.
بنابراین در فروشگاههایی که محصولات زیادی وجود دارد اولین خریدها بسیار تعیینکننده هستند.
اگر محصولات حراجی و با تخفیف زیاد را به ابتدای فروشگاه منتقل کنیم، اولین خرید را آسانتر میسازیم و سرعت خریدهای بعدی نیز افزایش مییابد. همچنین انتقال جذابترین و پرفروشترین محصولات به ابتدای فروشگاه میتواند همین اثر را داشته باشد.
به حرکت درآوردن چرخ خرید
هر خرید «اندازه حرکت» بیشتری ایجاد میکند تا خرید بعدی سریعتر انجام شود. فرایند خرید در یک فروشگاه بزرگ درست مانند به حرکت درآوردن یک چرخ سنگین است که در ابتدای کار به انرژی و تمرکز زیادی نیاز دارد. ولی با شروع حرکت و افزایش سرعت، چرخاندن آن آسانتر میشود، زیرا «اندازه حرکت» بیشتر میشود.
از این ایده در وبسایت هم میتوان استفاده کرد. در بازاریابی ایمیلی خود هرگاه محصولی بسیار عالی با قیمتی بسیار مناسب معرفی میکنید این کار احتمال خریدهای بیشتر در همان بازدید را افزایش میدهد.
گاهی میتوان محصول یا خدمتی را بدون سود فروخت و توجه افراد را جلب کرد تا علاقهمندان محصولات بیشتری بخرند و ضرر ناشی از ارزان فروختن محصول اول جبران شود.
حتی اگر فروشگاه کوچکی دارید و مشتری برای خرید چند قلم کالای متفاوت به شما مراجعه کرده، در فروش کالای اول سختگیری نکنید.
حتی شاید با قیمت پیشنهادی مشتری موافقت کنید. همین کار باعث میشود خریدهای بعدی مشتری در همان بازدید به راحتی افزایش یابد.
یادتان باشد که استفاده از تخفیف اغلب کار مناسبی نیست و باعث کاهش درآمد میشود. این کار را در این شرایط خاص پیشنهاد میکنیم و نه همیشه.
شاد و تندرست باشید
دوستدارتان محمد جانبلاغی
کامل ترین دوره رسیدن به تمام آرزوها
به جرات می توانم به شما بگویم که با تهیه این محصول زندگی شما به دو قسمت تبدیل میشه. یک قسمت قبل از تهیه این دوره و یک قسمت بعد از تهیه این دوره.اگر واقعا نتیجه براتون مهم است و تصمیم گرفتید برای زندگی اتان که موفق شوید حتما اولویت اولتون را بذارید برای تهیه این محصول و استفاده از آموزش های این دوره.
اگر الان در هر کجا و هر شرایطی که هستید و می خواهید به استقلال مالی برسید این دوره تمام آن چیزی هست که تو نیاز داری.
یعنی اصلا فکر نکن که این دوره را که تهیه کردید, وقت میذارید و آموزش هایش را دارید می بینید, اصلا فکر نکن که دیگه از کارهای دیگه ات زدی.
تو باید برای رسیدن به موفقیتت زمان بذاری.
و من از تو می خواهم که فقط روزی حداقل یک ساعت به این آموزش ها گوش بدید و تمام نکاتی که گفته شده را مو به مو اجرا کنید تا روز اتمام دوره.و دومین چیزی که من ازت می خوام اینه که هرچی کتاب و مطالب دیگه در این مورد خوندید را بذاری کنار و با یک ذهن خالی و آماده به این آموزش ها گوش بدید.
این دوره برای افراد عمل گراست. افرادی که تصمیم جدی برای موفقیتشان گرفته اند و می خواهند زندگی اشان را بهتر کنند.
باید به خودت تعهد جدی بدی که از همین حالا روئیاهایت را خلق کنی. تعهد بدی که این آموزش ها را جدی پیگری کنی اگر دنبال نتیجه ای.
نتیجه یعنی اینکه تو یک ذهنیت درست داشته باشید, مسیرت را پیدا کنی, قدم های اولت را برداری و شروع کنی به درآمد تا رسیدن به زندگی دلخواهت.!
قیمت دوره: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
پرمخاطب ترین دوره سرنوشت ساز. در هفته گذشته ۸۵ نفر این دوره را جهت رسیدن به تمام آرزوهایشان تهیه کرده اند.پس منتظر چی هستی؟ همین الان می خواهم این دوره را تهیه کنم توضیخات بیشتری درباره این دوره
دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند