جدیدترین اصول تبلیغاتی برای جذب مشتری

۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | بدون دیدگاه بدون دیدگاه | موضوعات سایت مقالات بازاریابی و فروش | بازدید سایت تا کنون 2178 نفر این مطلب را خوانده اند.


متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

جدیدترین اصول تبلیغ نویسی یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و بازاریابی مردم را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی‌هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده‌اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتما تبلیغات زیادی دیده‌اند).

به واکنش‌هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می‌کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره‌شان نقش می‌بندد. کمی بعد احتمالا می‌گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به‌ خاطر می‌آورند. البته اگر مجموعه آگهی‌های دیشب جالب بوده باشد و از میان این‌ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ‌شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به‌ ندرت تمام نام‌ها را به یاد دارند.

اگر همین‌طور ادامه بدهید و این بار درباره‌ تبلیغات چاپی سوال کنید، مثلا در مورد مجله، روزنامه، بروشور یا نامه‌های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملا خالی بماند.

خیلی‌ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله‌ای که دیروز خوانده‌اند را به یاد نمی‌آورند. مگر آنکه فعالانه آن‌ها را به پاسخ‌گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می‌شوید.

این فعالیت ساده اهمیت تبلیغ نویسی را آشکار می‌کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتما می‌خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه‌ دارند!

 تبلیغ باید درون‌مایه‌ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به‌ سوی خود بکشد.

همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه‌ی مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. اگر بچه‌ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می‌شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

 متن تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد.

همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه یا قهقهه زدن و یا صرفا به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، با قدرت متوقف‌سازی، هرگز اجازه نمی‌دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

 تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد.

این اصل باید حتما لحاظ شود حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند.

این میل آن‌ها را متوقف می‌کند و به بررسی تبلیغ وا‌می‌دارد و باعث می‌شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

تبلیغ باید مخاطبان را شگفت‌زده کند.

عنوانی تکان‌دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه‌ عرضه‌ محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخکوب کنند و به شگفت آورند.

 تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه‌ عجیب را برعکس بخوانید).
پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک‌ چیز باعث می‌شود که مسئله‌ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود.

اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی‌شود و توجه کسی را جلب نمی‌کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می‌گیرند.

 گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله‌ای که در آن می‌گنجد فراتر رود.

محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می‌شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی‌شک الگوهایی وجود دارد).

پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره‌ مقوله‌ محصول شما انتظار دارند.

برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می‌کنید، حتما تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی‌هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت‌آمیز مراجعه‌تان را در آن بگنجانید.

برای تکمیل این تلاش‌های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی‌تان اسفنجی بفرستید که یک‌ طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می‌خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسائل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید.

این راز موفقیت شما است و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می‌کنید.



کامل ترین دوره رسیدن به تمام آرزوها

به جرات می توانم به شما بگویم که با تهیه این محصول زندگی شما به دو قسمت تبدیل میشه. یک قسمت قبل از تهیه این دوره و یک قسمت بعد از تهیه این دوره.
اگر واقعا نتیجه براتون مهم است و تصمیم گرفتید برای زندگی اتان که موفق شوید حتما اولویت اولتون را بذارید برای تهیه این محصول و استفاده از آموزش های این دوره.
اگر الان در هر کجا و هر شرایطی که هستید و می خواهید به استقلال مالی برسید این دوره تمام آن چیزی هست که تو نیاز داری.
یعنی اصلا فکر نکن که این دوره را که تهیه کردید, وقت میذارید و آموزش هایش را دارید می بینید, اصلا فکر نکن که دیگه از کارهای دیگه ات زدی.

تو باید برای رسیدن به موفقیتت زمان بذاری.

و من از تو می خواهم که فقط روزی حداقل یک ساعت به این آموزش ها گوش بدید و تمام نکاتی که گفته شده را مو به مو اجرا کنید تا روز اتمام دوره.
و دومین چیزی که من ازت می خوام اینه که هرچی کتاب و مطالب دیگه در این مورد خوندید را بذاری کنار و با یک ذهن خالی و آماده به این آموزش ها گوش بدید.
این دوره برای افراد عمل گراست. افرادی که تصمیم جدی برای موفقیتشان گرفته اند و می خواهند زندگی اشان را بهتر کنند.
باید به خودت تعهد جدی بدی که از همین حالا روئیاهایت را خلق کنی. تعهد بدی که این آموزش ها را جدی پیگری کنی اگر دنبال نتیجه ای.
نتیجه یعنی اینکه تو یک ذهنیت درست داشته باشید, مسیرت را پیدا کنی, قدم های اولت را برداری و شروع کنی به درآمد تا رسیدن به زندگی دلخواهت.!

قیمت دوره: ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

پرمخاطب ترین دوره سرنوشت ساز. در هفته گذشته 68 نفر این دوره را جهت رسیدن به تمام آرزوهایشان تهیه کرده اند.
پس منتظر چی هستی؟ همین الان می خواهم این دوره را تهیه کنم توضیخات بیشتری درباره این دوره


جدیدترین اصول تبلیغاتی برای جذب مشتری  دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  جدیدترین اصول تبلیغاتی برای جذب مشتری

۷ تکنیک بازاریابی با اینستاگرام


چالشی در مورد عادات بد


دیدگاهتان را بنویسید

  −  3  =  2