طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | بدون دیدگاه | مقالات بازاریابی و فروش | تا کنون 2790 نفر این مطلب را خوانده اند.

طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات به نام خدای بخشنده و مهربان

چطور سوالات با ارزشی جهت افزایش فروش محصولات طراحی کنیم؟

برای طرح سوال های باارزش تر ابتدا باید بدانید مشتری شما برای چه چیزهایی ارزش قائل است یا چه چیزهایی برای او ارزشمند است و سپس سوال هایی را مطرح کنید که خواسته‌های او را دربر بگیردو با ارزش‌های او همخوانی داشته باشد اینجاست که او پاسخی می‌دهد که شما می‌خواهید.

برای مثال:

شما فروشنده بخش پوشاک یک فروشگاه هستید. ازمشتری‌ای که به سراغتان آمده است بپرسید دوست دارید وقتی دیگران لباس شما را می‌بینند چه برداشتی بکنند؟ منتظر جواب باشید.

سپس بپرسید: (الان به نظرشما اطرافیانتان چه برداشتی دارند؟) ببینید چه پاسخی می‌دهد و بادقت گوش کنید سپس به او بگویید: (حالا اجازه می‌دهید من چند نمونه به شما پیشنهاد کنم تا دقیقا چیزی را که مقصود و هدفتان است پیدا کنید؟)

بهترنیست به جای کلمه کلیشه ای میتونم کمکتون کنم؟ این سوال های کارآمد را بپرسید؟

هم مشتری بهتر باشما ارتباط برقرار می‌کند و هم فضای گفتگوی بهتری ایجاد می‌شود.شما با این کارتان چیزی را که برای مشتری ارزشمند است درنظر گرفته‌اید و به او می‌گویید که تصویر ذهنی خود او ازهر چیزی مهم تراست.

و اما یک مثال دیگر :

فرض کنید شما مشاور املاک هستید و خانواده‌ای را برای بازدید از یک ساختمان می ‌برید. از مادر خانواده بپرسید دوست دارید وقتی ازپنجره آشپزخانه به بیرون نگاه می‌کنید چه منظره‌ای مقابل چشماتون باشه؟

با این سوال احساسات قلبی او برمی‌انگیزید و برای او جالب تر از آن است که سوال های مسخره و متداول را بپرسید.از جمله  سوال هایی که متداول است ولی نباید پرسیده شود این است که چه بودجه‌ای برای خرید خونه درنظر گرفتین؟

به نظر من پاسخ این سوال به غریبه‌ها ربطی ندارد و نوعی دخالت در امورخصوصی یک خانواده است که مشتری‌ها چندان تمایلی به پاسخ آن ندارند مگر اینکه خودشان تصمیم بگیرند که چنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهند، قطعا آن هم زمانی اتفاق می‌افتد که به شما اعتماد کنند و راحت‌تر ارتباط برقرار کنند.

پاسخ نهایی:

اگر می‌خواهید سوالات ارزشمندی طرح کنید باید بدانید که چطور افکار و احساسات مشتری را هدف قرار دهید و سوال هایی را مطرح کنید که مشتری تمایل به پاسخ آن داشته باشد.

نکته مهم این است که سوال شما ربطی به بودجه خریدار ندارد.

پاسخ نهایی:

هرچقدر بتوانید اطلاعات ارزشمند بیشتری جمع آوری کنید در طرح سوالات با ارزش موفق تر خواهید بود. حساب بانکی شما دقیقا نشا می‌دهد تا چه اندازه دراین کار مهارت پیدا کرده‌اید.

شما در این باره چه دیدگاهی دارید…؟

دوستدارتان محمد جانبلاغی



چرا با اینکه سخت تلاش می کنید به اهداف خواسته هایتان نمی رسید؟

هر خواسته ای داشته باشید کاملا قابل تحقق است فقط کافی است این 51 قدمی که به شما می گوییم را در راستای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان بردارید ...
من محمد جانبلاغی دو سال بر روی بیش از 100 چهره موفق ایرانی و خارجی تحقیق کردم و بیش از 1000 کتاب، سمینار و کارگاه های مطرح و پرفروش حوزه موفقیت و ثروت‌آفرینی را به منظور یافتن یک الگو یک مسیر و یک راهکار برای تحقق رویاهای بزرگ مطالعه کردم.

این فایل نتیجه تمام تحقیقات ماست که راهنمای شما خواهد بود.

هر رویای بزرگی در زندگی داشته باشید محقق می شود اگر این رازهای که کشف کرده‌ایم را بردارید…
غیرممکن است این رازها را بدانید و به تمام خواسته ها و آرزوهایتان نرسید
هرآنچه که رویای شما باشد با برداشتن این قدم ها در مسیرش، رویای شما تبدیل به واقعیت می شود.
شاید رویای شما مادی، مثل خرید یک اتومبیل گرانقیمت باشد یا اینکه رویای شما از جنس دستآورد، موفقیت در کنکور و..باشد.این آموزش برای هر رویای بزرگی به طرز عجیبی عمل می کند !

توضیحات بیشتر و سفارش این محصول آموزشی


ارسال این مطلب به تلگرام دوستانتان



طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات  دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات

برخورد با اعتراضات مشتری هنگام خرید


داستان جالب شما مرغابی هستید یا عقاب


ترفندهای بازاریابی عصبی در قیمت‌گذاری



طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولاتمنبع: سایت رسمی محمد جانبلاغی
طرح سوالاتی برای افزایش فروش محصولات در پناه حق باشید.

محصولات پیشنهادی ما برای شما که همین الان می توانید تهیه کنید

... رشد شما با یادگیری آغاز می‌شود ...
جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

شما در این باره چه نظری دارید؟