چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱ اسفند ۱۳۹۹ | بدون دیدگاه بدون دیدگاه | موضوعات سایت مقالات آموزش سئو | بازدید سایت تا کنون 509 نفر این مطلب را خوانده اند.


اخیرا، با هر کسی دربارۀ کسب و کار صحبت می‌کنیم، راه‌اندازی سایت را پیشنهاد می‌کند؛ خواه محصولی داشته باشیم یا نه!

ما نیز این موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اما قبل از آن باید دقیق هدف خودتان را از راه‌اندازی سایت بدانید؛ مثلا آیا می‌خواهید خودتان را برند کنید، محصولات و خدمات‌تان را بفروشید، یا اینکه سازمان‌تان را معرفی کنید.

شاید تازه تصمیم‌ گرفته‌اید وارد بازار کار شوید و کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید؛ یا اینکه یک کسب و کار سنتی دارید و به‌دنبال فروش و درآمد بیشتر هستید، داشتن یک وب‌ سایت گزینۀ خوبی برای شماست. این را هم حدس می‌زنیم که اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید، احتمالا برای ورود به فضای اینترنت کمی مقاومت از خود نشان دهید.

تا چند سال پیش، وب‌سایت‌ها کاربرد محدودی داشتند، اما الان تقریبا همۀ کارها از این طریق نه تنها شدنی است؛ بلکه راحت‌تر هم شده است.

به‌علاوه اینکه، بازدهی و درآمد بیشتری را هم نصیب‌تان می‌کند. در این مطلب، می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم، که چه کسب‌ و کارهایی به سایت نیاز دارند. شاید شما هم یکی از این موارد باشید!

چه کسب‌ و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

بسیاری از مشتریان از ما می‌پرسند، که آیا داشتن وب‌سایت برای کسب و کارشان مناسب است؟ چیزی در ذهن دارند؛ اما دچار ابهام و تردیدند، که چگونه آن را از طریق وب‌سایت عملی کنند؟ یا اینکه اصلا سایت به‌دردشان می‌خورد یا نه؟!

۱. اگر یک محصول برای فروش دارید

در دنیای واقعی، فقط افراد محدودی، از شرکت یا مغازه شما اطلاع دارند. حتی اگر اطلاع هم داشته باشند، به دلیل دور بودن مسافت ترجیح می‌دهند، که به یک شرکت یا فروشگاه نزدیک‌تر مراجعه کنند. اما اگر یک سایت اینترنتی داشته باشید، برای مشتری مهم نیست که شما چقدر از او فاصله دارید؛ زیرا تنها با چند کلیک ساده می‌تواند محصول یا خدمات موردنظر خود را سفارش دهد. به همین دلیل است که فردی در جنوب ایران، محصولی را از فروشگاهی اینترنتی در تهران خریداری می‌کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را درنظر بگیرید! با وجود آن که این فروشگاه، یک فروشگاه فیزیکی نیست و لوکیشن خاصی برای فروش محصول ندارد، اما میلیون‌ها مشتری دارد و در روز میلیاردها تومان محصول می‌فروشد! یا صدها فروشگاه اینترنتی دیگر که درآمدهای روزانه میلیونی در می‌آورند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، به شما کمک می‌کند که در استخدام نیروی انسانی صرفه‌جویی کنید و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش دهید. از طرف دیگر زمان دریافت سفارش بسیار کوتاه‌تر می‌شود و می‌توانید سفارش‌های چندین مشتری را به صورت روزانه برای آن‌ها ارسال کنید. در نهایت، با صرف زمان و هزینه‌‌ای کمتر، چندین برابر یک فروشگاه فیزیکی، فروش خواهید داشت.

اگر شما هم یک محصول دارید، ولی از پس هزینه‌های راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی بر نمی‌آیید، ساخت فروشگاه اینترنتی گزینه‌ای مناسب است. شما با کمک تیم سایت محمد جانبلاغی و با هزینه‌ای منطقی فروشگاه خودتان را خواهید داشت.

۲. اگر قصد ارائه خدمات را دارید

تا چند سال پیش که هنوز کسب و کارهای اینترنتی به‌ این شکل رایج نبود، برای برگزاری یک دوره آموزشی یا راه‌اندازی یک شرکت خدماتی مجبور بودید، فضایی با هزینۀ بالا را برای این کار در نظر بگیرید. اما امروز، تنها با کمک یک سایت و با حداقل هزینه می‌توانید این کارها را انجام دهید.

اگر در یک حوزۀ خاص تخصص دارید، یا اینکه خدماتی برای ارائه دارید، کافی‌ست یک سایت راه‌اندازی کنید.

این خدمات می‌تواند ساده یا تخصصی باشد؛ مثلا شرکت‌های نظافت منزل خدماتی ساده، اما شرکت‌های نرم‌افزار، خدمات تخصصی‌ ارائه می‌دهند! در هر صورت داشتن یک وب‌سایت، گزینۀ خوبی برای ارائه این خدمات است.

با داشتن سایت، شما می‌توانید تمام خدمات خود را یک‌ بار برای همیشه در سایت قرار دهید و کاربران را دعوت به دیدن خدمات خود کنید! از طرفی اگر کاربران شما سفارش داشته باشند، به راحتی می‌توانید سفارش کاربر را به صورت آنلاین از طریق سایت بگیرید و آن را انجام دهید.

حال فرض کنید سایتی برای کسب‌وکارتان ندارید! باید تمام خدمات خود را برای هر مشتری توضیح دهید، به سوالات آن‌ها پاسخ دهید و در نهایت برای دریافت سفارش از مشتری، اطلاعاتش را به صورت دستی در دفتر ثبت کنید و سپس خدمات خود را به او ارائه دهید.

۳. اگر به‌دنبال برندسازی هستید

برای همۀ ما پیش آمده که برای پیدا کردن جواب سوالات خود آن را در گوگل جستجو کنیم. پس از جستجو، ده سایت در صفحه اول نتایج و هزاران سایت در صفحات دیگر نمایش داده می‌شود که در نهایت بر روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کنیم. اگر آن سایت بتواند سوال ما را به خوبی پاسخ دهد و این اتفاق بارها تکرار شود، برند آن برای همیشه در ذهن ما باقی می‌ماند.

به‌طور کلی، منظور ما از برندینگ دو نوع برندسازی است:

برندینگ شخصی

برندینگ سازمانی یا شرکتی

اگر شما یک سایت شخصی داشته باشید و در یک حوزۀ مشخص، به تولید محتوای باکیفیت و جذاب مشغول باشید، بعد از مدتی برای کاربران شناخته می‌شوید. به‌این ترتیب، در همان حوزۀ تخصصی به یک مرجع تبدیل شده و دیگران مرتب به سایت شما مراجعه می‌کنند.

شاید بپرسید، تا وقتی اینستاگرام است چرا برای برندینگ، باید سایت بسازیم؟

به این موضوع اشاره کرده‌ایم که داشتن وب‌سایت، هم فرایند برندینگ را هم تسریع می‌کند و هم قدرت بیشتری به آن می‌بخشد. بنابراین اگر به‌دنبال خلق یک برند قدرتمند و ماندگار از خود هستید، در مورد راه‌اندازی سایت فکر کنید.

حالت دوم، برندینگ سازمانی است؛ افراد همواره به‌دنبال جستجو راجع به موضوعات مختلف در اینترنت هستند.

اگر وب‌سایت شما جزو نتایج بالای گوگل باشد، بعد از مدتی در ذهن افراد تبدیل به یک برند خواهید شد و مرتب به شما مراجعه می‌کنند؛ بدون اینکه هزینۀ زیادی صرف کرده باشید. حالا اگر می‌خواستید، مثل قبل در دنیای فیزیکی تبدیل به یک برند شوید، باید میلیون‌ها تومان هزینه می‌کردید.

مثلا، یک آموزشگاه زبان می‌خواهد تعداد بیشتری مشتری جذب کند. با داشتن سایت و قرار دادن محتوای جذاب و مفید و همچنین ارتباط صمیمانه با کاربران، باعث می‌شود، کاربران به سراغ شما بیایند و در کلاس‌های حضوری‌تان هم شرکت کنند.

۴. از طریق بازاریابی محتوایی می‌خواهید کسب درآمد کنید

گاهی محصول خاصی برای فروش در سایت ندارید، اما در یک حوزه خاص مهارت و اطلاعات دارید. یا اینکه علاقه فعالیت در یک زمینۀ مشخص دارید. در این شرایط نیز داشتن یک سایت پیشنهاد خوبی برای کسب درآمد شماست.

مثلا قصد فعالیت در زمینۀ پرسونال برندینگ برای پزشکان را دارید؛ با تحقیق دربارۀ بازار هدف‌تان محتوای مورد علاقۀ آن‌ها را تولید کرده و در سایت قرار می‌دهید.

بعد از مدتی، شما با بازاریابی محتوایی، افرادی را به صفحه سایت و کسب و کارتان جذب می‌کنید. این افراد برای استفاده از حرفه و مهارت شما حاضرند هزینه کنند. مخاطبانی برای خود ایجاد کرده که حاضرند برای استفاده از حرفه و مهارت شما هزینه کنند. یا اینکه مثلا قصد فعالیت در زمینه فشن و زیبایی را دارید. مقالاتی کاربردی و باکیفیت درمورد ترندهای روز، انتخاب نوع لباس و خیلی از مسائل دیگر در بخش بلاگ سایت منتشر کنید.

بعضی از افراد، نظرشان این است که بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا لینکدین هم امکان‌پذیر است. چرا هزینۀ اضافی صرف کنیم؟! اما مسئله اینجاست که پست‌های قبلی شما در اینستاگرام بعد از مدتی قدیمی شده و زیاد دیده نخواهد شد. در حالیکه، پست‌های سایت حتی سال‌ها پس از انتشار از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو ترافیک دریافت می‌کنند و این یعنی پست‌های سایت ماندگاری بسیار بیشتری دارند.

یک نمونه از این موارد مجله اینترنتی مدوپیاست که در زمینه مد و فشن فعال است. این مجله در کنار صفحۀ اینستاگرامش، یک وب‌سایت فعال هم دارد که محتوای باکیفیت و کاملی نیز در آن منتشر می‌کند. همین موضوع، اعتبار بیشتری به مدوپیا داده است و آن را به مرجعی تخصصی در زمینه مد و فشن تبدیل کرده است.

۵. از طریق سایت می‌خواهید با مشتریان در ارتباط باشید

مشتریان هر کسب‌وکاری مهم‌ترین دارایی آن هستند! در واقع مشتریان یک کسب‌وکار آن قدر مهم هستند که بدون وجود آن‌ها کسب‌وکاری وجود ندارد. اگر کسب‌وکار شما فیزیکی است، احتمالاً اطلاعات زیادی از کاربران نداشته باشید. اما با استفاده از سایت، می‌توانید به اطلاعات کاربری آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید به عنوان صاحب یک کسب‌ و کار، اطلاعات کاربران خود را داشته باشید و به مناسبت‌های مختلف، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال با داشتن ایمیل کاربران می‌توانید به مناسبت‌های مختلف برای آن‌ها کدهای تخفیف خود را ارسال کنید.

یا اینکه ممکن است، پزشک یا مدیر یا صاحب یک شرکت باشید. پیشنهاد می‌کنیم یک وب سایت داشته باشید و اطلاعاتی از خودتان در آن قرار دهید؛ مثلا مشخصات فردی، آدرس دفتر یا کلینیک‌تان و شماره تماس.

همچنین بخشی را برای پرسش و پاسخ با کاربران و مشتریان‌تان را در سایت در نظر بگیرید. با این کار ارتباط شما با مشتریان‌تان همواره برقرار است. پیشنهاد می‌کنیم در بخش وبلاگ هم مطالبی مرتبط با کارتان قرار دهید.



کامل ترین دوره رسیدن به تمام آرزوها

به جرات می توانم به شما بگویم که با تهیه این محصول زندگی شما به دو قسمت تبدیل میشه. یک قسمت قبل از تهیه این دوره و یک قسمت بعد از تهیه این دوره.
اگر واقعا نتیجه براتون مهم است و تصمیم گرفتید برای زندگی اتان که موفق شوید حتما اولویت اولتون را بذارید برای تهیه این محصول و استفاده از آموزش های این دوره.
اگر الان در هر کجا و هر شرایطی که هستید و می خواهید به استقلال مالی برسید این دوره تمام آن چیزی هست که تو نیاز داری.
یعنی اصلا فکر نکن که این دوره را که تهیه کردید, وقت میذارید و آموزش هایش را دارید می بینید, اصلا فکر نکن که دیگه از کارهای دیگه ات زدی.

تو باید برای رسیدن به موفقیتت زمان بذاری.

و من از تو می خواهم که فقط روزی حداقل یک ساعت به این آموزش ها گوش بدید و تمام نکاتی که گفته شده را مو به مو اجرا کنید تا روز اتمام دوره.
و دومین چیزی که من ازت می خوام اینه که هرچی کتاب و مطالب دیگه در این مورد خوندید را بذاری کنار و با یک ذهن خالی و آماده به این آموزش ها گوش بدید.
این دوره برای افراد عمل گراست. افرادی که تصمیم جدی برای موفقیتشان گرفته اند و می خواهند زندگی اشان را بهتر کنند.
باید به خودت تعهد جدی بدی که از همین حالا روئیاهایت را خلق کنی. تعهد بدی که این آموزش ها را جدی پیگری کنی اگر دنبال نتیجه ای.
نتیجه یعنی اینکه تو یک ذهنیت درست داشته باشید, مسیرت را پیدا کنی, قدم های اولت را برداری و شروع کنی به درآمد تا رسیدن به زندگی دلخواهت.!

قیمت دوره: ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پرمخاطب ترین دوره سرنوشت ساز. در هفته گذشته ۸۵ نفر این دوره را جهت رسیدن به تمام آرزوهایشان تهیه کرده اند.
پس منتظر چی هستی؟ همین الان می خواهم این دوره را تهیه کنم توضیخات بیشتری درباره این دوره


چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟  دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند  چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

۱۱ روش افزایش بازدید سایت


آموزش کسب و کار اینترنتی


دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه ها فقط برای عزیزانی که عضو سایت هستند امکان پذیر است. عضویت در سایت | ورود به سایت