۱ – قدردانی و تجلیلهای خالصانه و واقعی را از یاد نبرید.
۲ – اشتباهات دیگران را غیرمستقیم به آنان گوشزد کنید.
۳ – قبل از سرزنش دیگران، درباره خطاهای خود صحبت کنید.
۴ – به جای این که مستقیماً دستور بدهید، آنها را در قالب سؤال مطرح کنید.
۵ – آبروی دیگران را حفظ کنید.
۶ – چنان چه کوچکترین پیشرفتی در عملکرد سایرین میبینید، از آنها تمجید کنید. در تصدیق کردنهایتان، خالص و در تمجیدهایتان بیمضایقه عمل کنید.
۷ – دیگران را به نیکی یاد کنید تا آنها نیز بتوانند در زندگی خودشان را بالا بکشند.
۸ – به کارمندان خود دلگرمی بدهید.
۹ – اگر دیگران به پیشنهادتان عمل کردند با رفتار مناسب خود آنها را شاد کنید.
این دوره نقطه پایان جستجوی شماست !
هر رویای بزرگی که داشته باشید با استفاده از آموزش های این دوره آنها را محقق می کنید.
می خواهم هر کسی این دوره را تهیه می کند به چنان قدرتی دست پیدا کند که بفهمد ریشه تمام مشکلات و کاستی های زندگیش کجاست و چطور آن را برای همیشه حل کند.
دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند