جملات انگیزشی کنکور

جملات انگیزشی کنکور

بهترین جملات انگیزشی برای کنکوری ها

کنکور بالاخره زمانی وجود دارد که این واژه در شما موجی از استرس و نگرانی برمی‌انگیزد و زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.

درس خواندن به خودی خود برای بسیاری از دانش‌آموزان کار سختی است و وقتی با امتحانی مثل کنکور رو‌به‌رو هستیم، یعنی حجم زیادی از درس و استرس به خاطر تأثیری که این امتحان در مسیر زندگی و آینده دارد، خوب طبیعی است که گاهی درس خواندن کار بسیار مشکلی می‌شود.

به‌عنوان یک دانش‌آموز، داشتن جزوه و کتاب همیشه برای شما کافی نیست، مهم‌تر از آن انگیزه است که شما را تحریک کند، سراغ آنها بروید.

در این نوشته به جملات انگیزشی برای کنکوری ها می‌پردازیم. از جملاتی درباره‌ی درس خواندن گرفته تا جملاتی در مورد موفقیت در مدرسه و دانشگاه.

آنچه می‌خوانید معجونی است از انگیزه و الهام برای دانش‌آموزان. امیدواریم این جملات انگیزشی به شما کمک کند وقتی خسته می‌شوید و دیگر حوصله‌ی جزوه‌های گیج‌کننده و کتاب تست‌های قطور را ندارید برگردید و با امید و هدف برای فتح قله‌ی کنکور تلاش کنید.

۱. تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید، هیچ چیز و هیچ‌کس در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد.

۲. شاید الآن برای مسئله‌تان راه‌حلی پیدا نکنید، اما یادتان باشد که هر راه‌حلی زمانی یک مسئله بوده است.

۳. درست است که تجربه بهترین معلم‌ انسان در زندگی است، اما اگر چیزی یاد نگیرید، احتمالا نمی‌توانید تجربه‌ای هم به دست آورید.

۴. در زندگی واقعی «دوم شدن» وجود ندارد، یا برنده می‌شوید یا نمی‌شوید.

۵. نمره‌‌های خوب راه شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می‌سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید.

۶. وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

۷. شاید موفقیت نسبی باشد، ولی بیشتر چیزها در زندگی مطلق‌اند. مدرک، مدرک است، شغل، شغل است و سخت‌کوشی، سخت‌کوشی؛ کاملا ساده و مستقیم.

۸. زندگی شما بر اساس شانس‌ها و فرصت‌هایتان ساخته می‌شود. هرگز چیزی را به شانس واگذار نکنید و هیچ وقت اجازه ندهید فرصت‌ها از دست‌تان برود.

۹. طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود.

۱۰. برنده‌ها هر کدام در زمینه‌ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه‌ی آنها مشترک است: تلاش. دست از تلاش کردن بر ندارید.

۱۱. خستگی را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به شکست‌هایتان دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

۱۲. هر کسی استعدادی دارد. بگذارید استعدادتان بدرخشد و راه شما را روشن کند.

۱۳. به خاطر متفاوت بودن‌تان ناراحت نباشید. همین تفاوت‌ها می‌توانند شما را به یک ستاره تبدیل کنند. شخصیت خودتان را بپذیرید و نیروی درونی‌تان را رها کنید. فراموش نکنید ویژگی مشترک همه‌ی افراد موفق این است که با افراد دیگر اطراف‌شان متفاوت بوده‌اند.

۱۴. اگر انتظار دارید بدون درس خواندن شغل خوبی به دست بیاورید، مثل این است که انتظار داشته باشید بدون دویدن در مسابقه‌ی ماراتن برنده شوید.

۱۵. موفقیت در زندگی به آسانیِ یک دانش‌آموز خوب بودن است. تمام کاری که باید بکنید این است که حواس‌تان را جمع کنید، سخت‌کوش باشید و همه‌ی تلاش‌تان را به کار ببندید.

۱۶. تحصیلات گیره‌ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.

۱۷. شکست گذراست. تنها چیزی که باید ثابت باشد اراده‌ی شما برای موفقیت است.

۱۸. یک دانش‌آموز خوب بودن بیشتر از آنکه به انجام کارهای تکراری از روی عادت بستگی داشته باشد، به علاقه و اشتیاق شما به یادگیری وابسته است.

۱۹.اگر هنوز راهِ زندگی‌تان را پیدا نکرده‌اید و نمی‌دانید که قرار است چه کار کنید، نگران نباشید؛ تا وقتی که کارِ اشتباهی نکنید این موضوع هیچ اشکالی ندارد. ادامه‌ی یک مسیرِ درست بهتر از انحراف و افتادن در یک مسیر اشتباه است.

۲۰. در مسیر زندگی‌تان به خیلی‌ها برمی‌خورید که شما را نصیحت می‌کنند و به شما می‌گویند چه چیزی برای شما بهتر است. حرف آنها را بشنوید، ولی در نهایت کاری را انجام دهید که ته قلب‌تان احساس می‌کنید درست است.

۲۱. وقتی می‌خواهید در کاری موفق شوید تمام سعی‌تان را بکنید که این کار را بهتر از بقیه انجام بدهید.

۲۲. هر مسئله‌ای مهارتی است در لباس مبدل که منتظر است شما آن را یاد بگیرید.

۲۳. دیگر به این فکر نکنید که چه اتفاقی قرار است بیفتد، به این فکر کنید که شما چه کار می‌توانید بکنید.

۲۴. موفقیت در مدرسه و دانشگاه مثل آماده شدن برای یک ماراتن است که بعد از فارغ‌التحصیل شدن شروع می‌شود. روی اهداف‌تان تمرکز و سخت کار کنید، اما یادتان باشد بدترین چیز برای شما این است که قبل از اینکه به پایان کار برسید خودتان را خسته کنید.

۲۵. عظمت را می‌توان در توانایی شما در باور داشتن خودتان و نادیده گرفتن هر کسی خلاصه کرد که می‌گوید شما نمی‌توانید موفق شوید.

۲۶. درس نخوانید تا پول در بیاورید، درس بخوانید تا یاد بگیرید، چون چیزی که شما امروز یاد می‌گیرید، فردا شما را تبدیل به آدمی می‌کند که قرار است باشید.

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

۲۷. در زندگی سعی نکنید میان‌بر بزنید، همین میان‌برها در بلندمدت مسیر زندگی شما را به بیراهه می‌کشند.

۲۸. به تک‌تک قلدرهایی که به شما خندیده‌اند و شما را جلوی دوستان‌تان مسخره کرده‌اند، فکر کنید. با تجسم کردن آنها خودتان را تحریک کنید تا سخت‌تر تلاش کنید و بیشتر درس بخوانید. تصور کنید چقدر خوب می‌شود مثلا بیست سال بعد سوار بر یک فِراری از کنار پراید یکی از آنها عبور کنید و برایش دست تکان بدهید‌.

۲۹. شما می‌توانید دنبال جملات انگیزه‌بخش بگردید، ولی تا وقتی یاد نگیرید خودتان الهام‌بخش خودتان باشید، این جملات کمکی به شما نخواهند کرد.

۳۰. ستاره‌ها را هدف گرفته‌اید؟ خوب است، ولی اول باید همین پایین سفینه‌تان را بسازید.

۳۱. زمان بسته به اینکه چطور از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند بهترین دوست شما یا بدترین دشمن‌تان باشد.

۳۲. شغل‌ها و رئیس‌ها عوض می‌شوند. چیزی که برای شما باقی می‌ماند و به رشد و موفقیت‌تان کمک می‌کند تحصیلات‌تان است.

۳۳. زندگی مسیر شماست، اهداف‌تان مقصد و کار و تلاش وسیله‌ی شما برای رسیدن به مقصد است.

۳۴. بزرگ‌ترین عددها هم با یک شروع می‌شوند، پس یک قدم اول را بردارید و به تلاش‌تان ادامه دهید تا به جایی که می‌خواهید برسید‌.

۳۵. مهم‌ترین چیزی که به‌عنوان یک دانش‌آموز باید بدانید این است که تنبلی بزرگ‌ترین دشمن شما و سخت‌کوشی بهترین دوست شماست.

۳۶. زندگی آن‌قدر هم پیچیده نیست، عادت‌های خوب و سخت‌کوشی تمام چیزی است که برای موفقیت و برنده شدن احتیاج دارید.

۳۷. شاید هزاران لایک در فیسبوک داشته باشید، ولی با این لایک‌ها که نمی‌توانید قبض‌هایتان را بپردازید. حتی اگر یک میلیون فالوور داشته باشید آنها اجاره‌ی خانه‌تان را نمی‌دهند. پیام‌های واتساپ برای شما ماشین نمی‌خرند و با توییت نمی‌توانید خرج زندگی‌تان را در بیاورید. برای خودتان یک زندگی واقعی بسازید، تلاش کردن را از همین امروز شروع کنید.

۳۸. با بهانه آوردن می‌توانید دیگران را راضی کنید، خودتان را چطور راضی می‌کنید؟

۳۹. همه اشتباه می‌کنند، ولی در آخر فقط آنهایی موفق می‌شوند که زل می‌زنند در چشم‌های اشتباه‌شان و می‌گویند «درستت می‌کنم.»

۴۰. تحصیل شما را ضد ضربه نمی‌کند. تحصیل موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که یک هدف مشخص انتخاب کنید و برای هر چیزی که به پروازتان کمک می‌کند وقت بگذارید.

4.1/5 - (93 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.