چگونه انسان ها ، ایده ها و فرصت های عالی را جذب کنیم

۱۰ قدم برای جذب انسان ها ، ایده ها و فرصت های عالی

۱) حقیقت را بگویید

منظور این نیست که فقط دروغ نگویید . گفتن حقیقت حد مشخصی دارد ، که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمت تان جلب می شوند .بنابراین باید سعی کنید حقیقت را از موضع عشق بگویید ، نه از موضع قدرت یا ترس .

۲) خودتان باشید

منطقی باشید . خودتان را به همان صورت که هستید قبول کنید .آن چیزی که اکنون هستیم ، فقط به خاطر انتخاب هایی است که در زندگی مان انجام داده ایم . قبول کردن این مسئله این قدرت را به ما می دهد تا بتوانیم باز انتخاب کنیم . اگر خود را آنطور که واقعاً هستید به دیگران نشان دهید ، ممکن است نتوانید بعضی ها را به سمت خود جذب کنید ، اما مطمئن باشید که آنها را هم تحت تاثیر قرار می دهید .

۳) در زمان حال زندگی کنید

اگر در زمان حال زندگی کنید ، می توانید با جریان روز همراه باشید . مراقب آنچه در اطراف تان و به شما می گذرد ، باشید . در زمان حال است که می توانید کسی یا چیزی را به خود جذب کنید ، نه در گذشته یا آینده

۴)  نگذارید با کمبود انرژی مواجه شوید

اگر امکانات برای تان فراهم باشد ، همه کار می توانید انجام دهید . اما باید اول با گسترده کردن مرز های خود ، بالا بردن استاندارد ها و حل مسائل و مشکلات مربوط به گذشته موانع را از سر راه تان بردارید . تا آماده نباشید ، قدرت جذب کردن به سراغ تان نمی آید ، پس خود را آماده کنید .

۵) بر پیروزی فائق شوید

اکثر ما عقیده داریم که اگر ما پیروز شویم ، دنیا به ما باخته است و اگر دنیا پیروز شود ، ما باخته ایم . این درست نیست . سعی کنید از جنبه ای به مسائل نگاه کنید که همه امکان پیروز و موفق شدن را دارا می باشند

۶) بخشیدن ، گرفتن است

کاملاً صحیح است ، لذت در بخشیدن است ! همه ما چیزی برای بخشیدن و اهداء کردن داریم . پس شما هم ببخشید . اگر فکر می کنید چیز زیادی برای عرضه به دیگران ندارید ، سعی کنید مهارت های جدید یاد بگیرید . وقتی بتوانید کمی از خودتان و هدایای تان را به دیگران اهداء کنید ، جذاب تر می شوید .

۷) خودخواه باشید

بسیار از خود مراقبت کنید . تلاش کنید تا نیاز هایتان را برآورده شود . معمولاً وقتی به چیزی نیاز دارید ، از شما فراری می شود . اما شما دست از تلاش برندارید . تا می توانید پول ، عشق ، شانس ، دوست و … برای خود ذخیره کنید . با اینکار مثل آهن ربایی خواهید توانست آنچه نیاز دارید را به سمت خود جذب نمایید.

۸) هوشیاری خود را بالا ببرید

جذابیت پدیده ای بسیار دقیق و ظریف است .تا زمانی که نتوانسته اید هوشیاری تان را در مورد خودتان ، اطرافیان تان و طرز تفکر تان بالا ببرید ، قادر نخواهد بود آن را به دست آورید

۹) مسئولیت پذیر باشید

ما آن چیزی را به سمت خود جذب می کنیم ، که آمادگیش را داشته باشیم . باسعی و  تلاش ، خود را برای بهترین ها آماده کنید . مسئولیت جذاب کردن خودتان بدون تلاش میسر نیست ، اما مطئن باشید که نتیجه ی خوبی عاید تان خواهد شد .

۱۰) از انجام دادن به بودن تغییر کنید

با دقت به آنچه انجامش می دهید ، ببینید به چه کسی تبدیل می شوید . به چه دلیل اینکار را انجام می دهید ، عشق یا ترس ؟ چطور می توانید این را بفهمید ؟

شما در این باره چه دیدگاهی دارید…؟

دوستدارتان محمد جانبلاغی

5/5 - (3 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.