کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی 

فرمت کتاب:  کتاب Pdf

نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید

تعداد خرید: 8۰۰+ نفر

قیمت کتاب: 69,900 تومان

خرید و دانلود کتاب

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی

جدیدترین آموزش برای مدیران، کارآفرینان، مدیران سایت و فروشندگان در این قسمت قرار دارند.

ثروت یک مدار و فرکانس است‌، یک برنامه‌ی ذهنی که وقتی قوانین ان را یاد بگیرید، شخصیتی از اساس متفاوت با شخصیت قبلی در وجودت شکل می‌دهد که با ثروت‌، هم‌فرکانس و هم نشین است.

دوستانی که تصمیمی جدی برای تغییر وضعیت مالی‌ خود دارند‌، این بهترین زمان برای خریدن کتاب روانشناسی ثروت است تا با ما همراه شوید‌، آموزش‌تان را با تهیه این کتاب شروع کنید و قدم به قدم‌، فرایند تکاملی تغییر باورها و ساختن باورهای قدرتمندکننده و ثروت آفرین و رسیدن به استقلال مالی را همراه با ما طی کنید.

کتاب روانشناسی ثروت، که آموزش‌ها و آگاهی‌های ناب آن در هیچ کتاب و هیچ متد آموزشی‌ای یافت نمی‌شود‌، کتابی است که اساسی ترین باورهای قدرتمندکننده برای خلق ثروت را شناسایی کرده و شیوه‌ی ایجاد آنها در ناخودآگاه را آموزش داده است.

آموزشی که با ارائه‌ی منطق‌های قوی درباره‌ی امکان پذیربودنِ رسیدن به استقلال مالی‌ از همین جایی که هستی و همین شرایط و امکاناتی که داری دستِ باورهای بیمارگونه‌ی ذهنت را برای شما رو می‌کند و منطق‌های محدود کننده را برایتان در هم می‌شکند که ذهن در تمام این سالها‌، برای پذیرفتن اینهمه محدودیت مالی و غیر ممکن نشان دادنِ تغییر این وضعیت‌، برعلیه شما استفاده کرده بود.

مهم نیست چه شغلی داری‌، کجا زندگی می‌کنی‌، چند سال داری‌، چه موانع و محدودیت‌هایی پیش پایت قرار گرفته‌ است.

زیرا این قانون و وعده‌ی خداوند است که‌: شرایط و نتایج شما تغییر می‌کند وقتی‌، شخصیت شما و نگرش شما از اساس و بنیان درباره ثروت ثروت تغییر می‌کند.

بر عکس تمام موجودات این سیاره که بر طبق یک برنامه از پیش تعیین شده بنام غریزه، عمل می کنند و قدرتی برای تغییر شرایط شان ندارند، شما به عنوان یک خالق پا به جهانی قانونمند گذاشته اید که به شما این امکان را می دهد تا با تغییر باورهای بنیادین و فرکانس هایتان، زندگی خود را به شیوه شخصی و دلخواه خود خلق کنید.

اما با وجود این قوانین، آدمهای زیادی، علی رغم میلشان، صبح های بسیار زود از خواب بر می خیزند. با اینکه از رانندگی در ترافیک های سنگین متنفرند، ساعاتی زیادی را در ترافیک های سنگین می گذراند. تا سر کار بروند.

با اینکه نه به آن شغل، نه آن مدیر، نه کارکردن با آن همکاران و جرو بحث با آن ارباب رجوع ها علاقه ای ندارند، اما باز هم انرژی، زمان و عمرشان را صرف می کنند، روی خیلی از علائق شان پا می گذارند و خیلی از توانایی های شان را نادیده می گیرند به این دلیل که، آخر ماه حقوقی دریافت نمایند و از عهده هزینه های یک زندگی معمولی اما بدون هیچ شادی و رضایتی برآیند.

برای بعضی ها اوضاع از این هم بدتر است. یعنی با اینکه نتیجه گذران اینهمه زمان، انرژی و عمر، کفاف هزینه های یک زندگی معمولی را نیز نمی دهد، باز هم این روند معیوب را ادامه می دهند زیرا فکر می کنند انتخاب دیگری ندارند!

باورهای محدود کننده شان آنها را در حالت بی خبری از قوانین زندگی قرار داده است. به همین دلیل، با وجود اینکه بخش اعظم همان درآمد ناچیز که به سختی به دست آمده، صرف پرداخت هزینه هایی مثل دوا و درمان، تعمیر وسایلی که هر بار خراب می شوند، دادگاه های خانواده و طلاق و مهریه و صدها هزینه غیر مترقبه می شود، کوچکترین تلاش یا حرکتی در جهت تغییر و اصلاح این برنامه ریزی معیوب نمی کنند و قدمی در جهت تغییر این شرایط بر نمی دارند.

زیرا نمی توانند باور کنند که این شرایط سخت و به ظاهر غیر قابل تغییر، دقیقاً برنامه ای است که به دست خودشان نوشته شده و در ذهن شان نصب گردیده است.

نمی توانند باور کنند تک تک آن بیماری ها، طلبکارها، خانه به دوشی ها، جر و بحث های همیشگی، بیکاری ها، اقساط تمام نشدنی و… که کنترل را از دست آنها خارج نموده، به وسیله باورهای خودشان خلق شده است.

زیرا ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا آنها را متقاعد کند که چیزی در دست آنها نیست و قدرتی برای تغییر چیزی در زندگی شان ندارند.

ذهن آنها یک عمر تلاش کرده تا همه چیز را شانسی و اتفاقی جلوه دهد و آنها را به این نتیجه برساند که همه چیز توسط دلار، دولت، سیاست و عواملی خارج از اراده آنها کنترل می شود.

اما همین آدمها اگر بدانند که باورهای خودشان، عامل این شرایط نامناسب است و می توان با تغییر باورها، این برنامه را تغییر داد، حاضرند تمام دارایی، زمان و انرژی خود را صرف آموختن قوانین و ایجاد باورهایی نمایند که زندگی آنها را تحت کنترل آگاهانه خودشان قرار می دهد.

پروسه ی خلق تک تک اتفاقات زندگی ات همواره به این شکل است که:

باورهای تو ذهنت را برنامه ریزی می کند. سپس این برنامه توسط مغز به شکل یک دستور صادر شده و خودش را در نحوه نگرش و واکنش تو نسبت به مسائل زندگی ات نمایان می کند.

تمام ایده ها و شیوه هایی که برای رسیدن به یک خواسته یا حل یک مشکل انجام می دهی، نمود واقعی نحوه برنامه ریزی ذهنت است و در نهایت به شکل استقلال مالی یا مشکلات مالی، سلامتی یا بیماری، عشق یا مشکلات عاطفی و در یک کلام به شکل خواسته ها یا ناخواسته ها در زندگی ات ظاهر می شود.

به همین دلیل، اگر هدفت ایجاد تغییری اساسی در شرایط کنونی است، باید قبل از تغییر نحوه عملکردت، تغییر را از یک مرحله قبل تر یعنی تغییر برنامه ریزی ذهن آغاز نمایی.

یعنی به جای انجام کارهایی مثل: تغییر شغل، تغییر شهر، تغییر همسر، تغییر قیافه، گرفتن یک مدرک دیگر و … که بارها با وجود تلاش زیاد هیچ نتیجه متفاوتی در بر نداشته، کار را از تغییر برنامه ریزی ذهنت شروع نمایی.

یعنی با ایجاد باورهای قدرتمند کننده برنامه ای در ذهنت نصب نمایی که تو را به سمت اقداماتی هدایت نماید که نتیجه اش تجربه شرایط دلخواه در زندگی است.

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین زندگی، با تمرینات و آموزش هایش، ذهنت را به وسیله باورهای قدرتمند کننده، از نو برنامه ریزی می نماید و این برنامه ریزی به تو یاد می دهد که چگونه با باورهایت مشتری ها را وارد کسب و کارت نمایی، روابط عاطفی دلخواهت را بسازی، سلامتی را به جسم ات باز گردانی و به مسیر الهامات و ایده هایی وصل شوی که نتیجه اش ثروت و سلامتی، عشق، آرامش و رضایت از زندگی است.

روانشناسی ثروت

اما همانگونه که به خاطر یک حقوق ناچیز، هر صبح اینهمه زمان و انرژی صرف می نمایی، لازم است برای شناختن این قوانین و ساختن این باورها وقت، انرژی، تعهد و تلاش ذهنی صرف نمایی و آموزش هایش را مثل وحی منزل انجام دهی و آگاهی هایش را تبدیل به نحوه نگرش خود نمایی که شخصیت ات تغییر کند.

اما صرف این زمان، ارزشمند ترین سرمایه گذاری زندگی ات است. از همان لحظات اول که در این مسیر قرار می گیری، نتیجه خودش را به شکل احساس خوب نشان می دهد و وقتی ادامه می یابد، به سایر جنبه های زندگی مثل روابط، سلامتی، موضوعات مالی و… سرایت می کند و خود را به شکل:

شغل پردرآمدتر، ایده های کاراتر، مشتری های بیشتر، نعمت و سلامتی بیشتر، رابطه ای عاشقانه تر هویدا می سازد.

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی قیمت کتاب: 69,900 تومان

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی خرید و دانلود کتاب

 بعد از خرید این دوره بلافاصله لینک دانلود فایل ها برای شما نمایش داده می شود و در پنل سایت هم قرار خواهد گرفت.

کتاب روانشناسی ثروت و قوانین جهان هستی

4.7/5 - (14 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.