خرید آنلاین کتاب راز نسخه کامل و فارسی

کتاب ماورای راز نسخه کامل و فارسی

فرمت و تعداد صفحات کتاب: 105 صفحه فرمت Pdf

نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید

قیمت کتاب دانلودی : 85 هزار تومان

کتاب راز

کتاب راز یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب های قانون جذب است که توسط راندا برن در سال 2006 نوشته شده است.

با توجه به اینکه دوستان زیادی به دنبال خرید کتاب راز هستند تصمیم گرفتم کتاب اسرار را در اختیار شما عزیزان قرار دهم تا بتوانید از این کتاب ارزشمند قانون جذب نهایت استفاده را ببرید.

کتاب مخفی خانم راندا برن یکی از بهترین کتاب های قانون جذب است که زندگی میلیون ها نفر را تغییر داد.

اگر واقعا به دنبال درک بهتر قانون جذب هستید، پیشنهاد می کنم کتاب راز را بخوانید.

بی شک یکی از بهترین منابع برای درک بهتر و کاملتر قانون جذب کتاب راز  the Secret است. این کتاب در زمان انتشارش در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرد. کتاب راز خلاصه ای از قانون جذب است و به شما می گوید که چگونه می توانید قانون جذب را بهتر درک کنید.

با توجه به اینکه افراد زیادی به دنبال درک بهتر قانون جذب هستند، اما اطلاعات و دانشی در این زمینه ندارند، پیشنهاد می کنم ابتدا کل کتاب اسرار را مطالعه کنید.

کتاب راز چیست؟کتاب راز

کتاب راز اولین کتابی است که در مورد قانون جذب توسط خانم راندا برن (Rhonda Byrne) در سال ۲۰۰۶ نوشته شد. در پی کتاب راز فیلم راز هم توسط اساتید قانون جذب جهان ساخته شد. البته قبل از کتاب راز کتابی به نام علم ثروتمند شدن که نویسنده آن والاس واتلز بود نوشته شد.

خانم راندا برن در اوایل کارش قبل از اینکه با قانون جذب آشنا شود در شرایط سختی زندگی می کرد. با توجه به اینکه شرایط سختی داشت یک روز کتابی را به نام  علم ثروتمند شدن را در دست دخترش دید. و با توجه به تحقیقاتی که روی این کتاب انجام داد و اطلاعاتی که جمع آوری کرد کتاب راز را نوشت.

خانم راندا برن با استفاده از این کتاب توانست زندگی اش را به صورت کامل تغییر بدهد و تغییر و تحول عظیمی در زندگی اش ایجاد کند. برای همین برای این که مردم دنیا را با قانون جذب یا همان قانون راز آشنا کند کتاب راز را نوشت و در پی کتاب راز مستند راز هم ساخته شد.

موضوع اصلی کتاب راز چیست؟

موضوع اصلی کتاب راز درک بهتر قانون جذب است. این کتاب برای این نوشته شده است که شما بتوانید قانون جذب را بهتر درک کنید تا با استفاده از آن بتوانید نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرید و زندگی تان را متحول کنید.

البته اگر به دنبال یادگیری قانون جذب هستید و می خواهید تکنیک های قانون جذب را بهتر و کامل تر یاد بگیرید کتاب راز به تنهایی کافی نیست.

خود من هم در اوایل این که با قانون جذب بیشتر آشنا بشوم کتاب و مستند راز را چندین و چند بار خواندم تا بهتر بتوانم قانون جذب را درک کنم. به شما هم پیشنهاد می کنم اگر میخواهید بهتر قانون جذب را درک کنید بهتر است فیلم و کتاب راز را حتماً ببینید و مطالعه کنید.

بسیاری از افراد به قانون جذب شک دارند و فکر می کنند که قانون جذب واقعیت ندارد. اگر شما هم جزو این افراد هستید و قانون جذب را باور ندارید سخت در اشتباهید. قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. یعنی شما چه قانون جذب را باور داشته باشید و چه نداشته باشید این قانون در حال عمل کردن است.

شاید در وجود قانون جذب شک و تردید داشته باشید و نتوانید این قانون را بهتر درک کنید برای همین توصیه می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب راز چه میگوید؟

کتاب راز پرفروش ترین کتاب تاریخ است که قانون جذب را توضیح می دهد. این کتاب برای افرادی مناسب است که می خواهند زندگی خود را تغییر دهند. همه افراد موفق دنیا آگاهانه و ناخودآگاه از قانون جذب برای رسیدن به این موفقیت های بزرگ استفاده کرده اند.

من خودم با توجه به اینکه شرایط خوبی در زندگی نداشتم با استفاده از همین قانون توانستم زندگی ام را کاملاً تغییر دهم. برای بدست آوردن بهترین شغل و تحصیل در بهترین دانشگاه ها. من آنقدر به قانون جذب اعتقاد دارم که توانستم از این قانون برای رسیدن به بسیاری از آرزوهای بزرگم استفاده کنم.

اگر از شرایط زندگی راضی نیستید و می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، پیشنهاد می کنم قانون جذب را یاد بگیرید و از این قانون در زندگی خود استفاده کنید.

من مطمئن هستم که با درک کامل قانون جذب در زندگی خود می توانید شرایط فعلی خود را کاملاً تغییر دهید.از قانون جذب در همه زمینه ها مانند جذب پول و ثروت، جذب عشق و روابط، جذب سلامتی، و مانند.

بزرگترین معلمانی که قانون جذب را آموزش می دهند این کتاب را به عنوان منبعی برای یادگیری نحوه آموزش قانون جذب ارائه می دهند.

مطالب اصلی کتاب راز عبارتند از:

  • قانون جذب و قدرت ذهن
  • خودتان را به عنوان یک هنرمند بشناسید
  • احساسات را بهتر کنید!
  • خودت را تغییر بده
  • شادی درونی در واقع جوهره موفقیت است
  • کلید قانون جذب احساسات است.
  • یک آرزو را درخواست کنید
  •  جذب فراوانی

آیا به وسیله قانون جذب می توانیم به تمام خواسته هایمان برسیم؟

یکی از سوالات متداولی که خیلی ها در دوره ها و کلاس های آموزشی از من می پرسند این است که آیا می توانیم از طریق قانون جذب به تمام خواسته هایمان برسیم یا خیر؟

بله قطعا اگر قانون جذب را باور کنید و ایمان کامل به این قانون داشته باشید می توانید با استفاده از قانون جذب به تمام خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید. اصلا فرقی نمی کند که خواسته و هدف شما چیست. فقط باید روش استفاده از این قانون را بلد باشید تا بتوانید خواسته ها و آرزوهای تان را جذب کنید.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد با استفاده از قانون جذب نمی توانند به خواسته های خود برسند این است که به این قانون اعتقاد ندارند.

به خاطر داشته باشید که هرگز نمی توانید از این قانون به درستی استفاده کنید مگر اینکه به قانون جذب اعتقاد داشته باشید.

کتاب ماورای راز نسخه کامل و فارسی

فرمت و تعداد صفحات کتاب: 105 صفحه فرمت Pdf

نوع دسترسی: دانلود بلافاصله پس از خرید

قیمت کتاب دانلودی : 85 هزار تومان

کتاب راز

کتاب راز, خلاصه کتاب راز, راز, دانلود مستقیم کتاب راز, خرید کتاب راز, دانلود کتاب راز, نویسنده کتاب راز, درباره کتاب راز, خواندن انلاین کتاب راز, متن کتاب راز, دانلود کتاب راز صوتی, 

5/5 - (27 امتیاز)

بهترین دوره آموزش قانون جذب برای رسیدن به تمام خواسته ها

شما می توانید به تمام خواسته هایتان برسید اگر آموزش های این دوره را بلد باشید.

دیگر چیزی برای شما یک روئیا یا یک آرزو باقی نخواهد ماند چون شما در اینجا آموزشی را یاد می گیرید که می توانید به هرآنچه که می خواهید برسید.