۴ تکنیک قدرتمند افزایش فروش سایت

۴ راهکار برای تکمیل فرایند خرید و افزایش فروش سایت از لحظه‌ای که بازدیدکننده دکمه خرید را می‌زند .

۱٫ چند مرحله‌ای کردن خریدافزایش فروش سایت

در صورتی که خریدار در هر مرحله نیاز به وارد کردن برخی اطلاعات را ببیند، به این کار تشویق می شود.

تمامی سایت های موفق دنیا دارای فرآیند خرید چند مرحله ای هستند یعنی. خریدار ابتدا نام و ایمیل را وارد می کند، سپس استان، شهر و آدرس را می پرسد و سپس پرداخت آنلاین انجام می شود.

بنابراین در صورتی که سایت شما در یک صفحه تمامی اطلاعات لازم را از خریدار بخواهد، لازم است تغییراتی ایجاد کرده و در چند مرحله اطلاعات را در فرآیند خرید وارد کنید.

۲٫ استفاده از انگیزاننده‌های کوچک

حتما شما هم افرادی را دیده اید که می خواهند در استخر بپرند، اما جرات این کار را ندارند. اطرافیانش سعی می کنند او را به این کار تشویق کنند.

گاهی این تشویق ها به انسان جرات می دهد و در یک لحظه تصمیم می گیرد به آب بپرد. این دقیقاً همان چیزی است که در فرآیند خرید اتفاق می افتد. بسیاری از افرادی که روی دکمه خرید کلیک می‌کنند با ترس‌ها و شک‌های زیادی مواجه می‌شوند و به کسی نیاز دارند که آنها را تشویق به ادامه کار کند.

در سایت چگونه می‌توان خریدار را تشویق کرد؟

می توانید از عبارات انگیزشی در فرآیند خرید استفاده کنید. یکی از موثرترین جملات این است که به خریدار بگوییم چیزی تا پایان خرید و رسیدن به کالا یا خدمات مورد نظر باقی نمانده است.

همچنین می توانیم از لوگوها در فرآیند خرید برای شناخت خریدار و ایجاد اعتماد استفاده کنیم. به عنوان مثال، لوگوی بانک که از طریق آن پرداخت انجام می شود.

ذکر گارانتی نیز می تواند در روند خرید موثر باشد. حتی اندازه دکمه پرداخت نیز می تواند تاثیر مثبتی در تعداد خرید داشته باشد. اینها همه انگیزه های کوچکی هستند که خریدار را تشویق به حرکت رو به جلو می کنند.

۳٫ پیشنهادهای قبل از پرداخت

زمانی که خریدار اطلاعات تماس خود را در سایت وارد می کند و مایل است وارد مرحله پرداخت شود، می توانیم خرید محصولات دیگر را با شرایط و تخفیف ویژه ارائه دهیم.

این پیشنهادات که هوشمندانه طراحی شده اند و محصولات کاملا مناسبی را ارائه می دهند، می توانند تاثیر زیادی در افزایش فروش در سایت داشته باشند.

نکته مهم این است که لحظه ارسال این پیشنهادات زمانی است که خریدار تصمیم به خرید دارد و می خواهد وارد آخرین مرحله از فرآیند خرید یعنی پرداخت آنلاین شود.

۴٫ صفحه تشکرصفحه تشکر سایت

صفحه تشکر صفحه ای است که خریدار پس از پرداخت آنلاین به آن می رود. پس از خرید، خریدار در شرایطی قرار می گیرد که پذیرش پیشنهادات برای خرید بسیار آسان تر است.

می توانید در صفحه تشکر به خریدار هدیه بدهید و در همان صفحه خرید دیگری را پیشنهاد دهید.

برخی از خریداران بلافاصله پس از خرید پیشنهاد شما را ارائه می دهند.

یک صفحه تشکر حرفه ای می تواند فروش شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

با رعایت این نکات ساده و مهم می توانید فروش سایت را افزایش دهید!

5/5 - (9 امتیاز)

بهترین دوره آموزش فروش 

آیا دوست دارید فروش شما آنقدر بالا باشد که فقط نگران بسته بندی و ارسال محصولات خود باشید؟

شما هر محصولی و خدماتی را به راحتی آب خوردن می تونید بفروشید چون شما اینجا هستید که دوره آموزش فروش حرفه ای را تهیه کنید.